Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

josefl

Hlavně že platíme radu

Z našich daní platíme Radu pro rozhlasové a televizní vysílání. Ta má za úkol dohlížet na vyváženost zpravodajství. Zřejmě proto, že je dosazena sněmovnou dohlíží tak, aby se ve zpravodajství neobjevila ani zmínky o stranách, které ve sněmovně nejsou. Potřebujeme takovou radu? Radu, která navíc jen na platech spolyká okolo 60 miliónů Kč ročně?

0/0
15.4.2010 14:21

velky bratr

Kvantifikace vyvazenosti politickeho zpravodajstvi

Muchkova RRTV, kterou si vydupala jako ideove cistou ODS schvalila zasadni zavazne pravidlo, ktere sice porusuje svobodu slova, lec jak vime z prednasek jednoho z jejich clenu, to neni dulezite. Televize a radia smi o deni politickem informovat pouze tak, aby cas venovany jednotlivym subjektum odpovidal jejich zastoupeni v  parlamentu. Spolu s 5% a 3% hranici se jedna jen o dalsi zasah.

Prednasky p Musila byly vubec zajimave, svym obsahem pripominaly to, co mi bylo popisovano jako pouceni z krizoveho vyvoje. Novinar je povinen neustale myslet predevsim na system a dusledky zverejneni zpravy. Nic jako pravo na informace neexistuje, ani kdyz premier znasilni a zabije zenskou, nemel by to novinar zverejnovat - respektive, behem peti minut se nam nedostalo odpovedi. Ze je to totalitni retorika? Podle nej jen moderni pohled na novinarinu, ktery je celosvetove uznavan - a proto je svet tam, kde je. Proto muze OSN svym humanitarnim terorismem likvidovat pul sveta...

0/0
14.4.2010 12:19

velky bratr

Re: Kvantifikace vyvazenosti politickeho zpravodajstvi

Ja osobne bych preferoval podani k ustavnimu soudu - ustava je sice car papiru bez nejaky zasadni vahy, ale jasne definuje, ze volby probihaji podle POMERNEHO systemu, coz rozhodne nepodporuje 5% kvotu. Taktez neni zarucena rovnost hlasu, paklize na zakade hlasu velke strane dojde k presunu penez z mych dani velke strane a u male nikoliv.

Clanky pravda nic moc nezmeni, ale porad umoznuji tribeni nazoru a sireni myslenek. Z toho, co se v poslednich letech pomalu zacina prosazovat soudim, ze takovyto clanek za dva roky jiz bude nemyslitelny...realny fasismus kolem nas pohlti i zakladni prava, ktera nam zatim zbyvaji.

0/0
14.4.2010 12:25

mak24

Re: Kvantifikace vyvazenosti politickeho zpravodajstvi

a povoluje ústava zaokrouhlení na celé poslance nebo tam budou sedět i kousky když to není v ústavě?

0/0
14.4.2010 16:53

Tecumtha

Máte naprostou pravdu. Článků na toto téma zde

již bylo několik. Bohužel jen články se nic nezmění . A když komunikujete přímo s ČT ba dokonce přímo s lidmi kolem OVM- neoblomně svou naprosto neskutečně diskriminační formu výběru stran do krve obhajují.

0/0
13.4.2010 18:24

BoboHml

ČT zprivatizovat a pokud chce "stát" nějaký pořad

pro menšiny apod.ať si ho zaplatí.

0/0
13.4.2010 17:36

pgjed

Naivní představa autora

Pane, myslíte-li, že ony bombastické kampaně se financují a dají vůbec financovat ze státních příspěvků, jste na omylu. Velkém a naivním. Tyto peníze stačí  vetšině stran tak tak na provoz. To, co deformuje politickou soutěž jsou mnohamilionové příspěvky a dary zvnějšku. Dostávají je v drtivé většině ty 2 velké partaje. Za copak asi? A použíévají je k masovému ohlupování stále velmi stádních a nemyslících voličů. Tyto dary je třeba zakázat, nebo limitovat, protože generují přinejmenším klientelismus, ne-li korupci.

0/0
13.4.2010 15:49

velky bratr

Re: Naivní představa autora

Ty obrovske dary z vnejsku jsou tam jen proto, ze se vyplaceji. Kdyby stat nemel moc jakou ma, nevyplacelo by se jeho zneuziti a politricka prace by mohla byt povazovana za prestizni.

Na druhe strane, kvota pro priznani prispevku za hlasy uz je zasadne diskriminacni a vyraznym zpusobem ovlivnuje politickou soutez. Mala strana jeste dokaze hospodarit efektivne a i par tisicovek se v jejim rozpoctu pozitivne projevi - pomohou ji vic, nez miliony velke strane. Navic, jak ukazuje treba microsoft se svymi windows a office, ani nejdrazsi marketing na svete a vyuka v kazde skole nezaruci 100% penetraci - dobre myslenky se proderou sebevetsim nanosem.

0/0
14.4.2010 12:22

mak24

diskriminace?

prosím, jak si představujete debatu na 90 minut s představiteli všech 27 stran? Skutečně musím poslouchat názory někoho, kdo nemá šanci být zvolen? Když každý jen pozdraví a představí za kterou stranu kandiduje, tak uběhne čtvrt hodiny a výsledkem bude 27x dobrý den a stejně nebudu u posledního vědět odkud je ten první. Jistěže ČT diskrminuje, například hokeji nevěnuje stejnou pozornost jako ragby a ještě menší má cvrkání kuliček. A je tomu špatně? Když jsem měl zlomenou nohu, tak v TV o tom nic, když měl sádru Klaus tak to bylo ve zprávách. Zajímala by vás moje zlomená noha?

0/0
13.4.2010 15:24

pasik00

Re: diskriminace?

ja bych si to predstavoval tak, ze misto 14ti debat stejnych 5-6 stran by byly debaty vsech stran, ktere kandiduji do PS, rekneme v jedne debate po 5 stranach

nechapu proc musi 14x debatovat stejne strany v ruznych krajich, tohle nejsou krajske volby ale volby do PS!

0/0
13.4.2010 17:27

Tecumtha

Re: diskriminace?

naprosto souhlasím

0/0
13.4.2010 18:25

mak24

Re: diskriminace?

jenže všichni chtějí volit osobnosti a tak se představují lídři za kraje. Vy chcete debatu tiskových mluvčích? Já sem rád že mi ukázali ty co budu moct volit a ne jen zase někoho z Prahy.

0/0
14.4.2010 12:55

jonathan 33

pokud se bude chtít

dostat do sněmovny 30 stran a straniček,tak to bude takhle vypadat. Je jich zbytečně moc. Dneska každý trouba chce dělal předsedu nějaké strany.

0/0
13.4.2010 15:24

Tecumtha

Re: pokud se bude chtít

takže komu předsedáte ?

0/0
13.4.2010 18:26



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.